گردان امام علی (ع)

آماده باش غرب به ضد انقلاب خارج نشین

 

 
 
 تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۸ تير1391
 
همزمان با تشدید فشارهای سیاسی و اقتصادی غرب جریانات سیاسی ضد انقلاب فعالیت های خود را شدت بخشیده اند

به گزارش «ندای انقلاب» ، همزمان با تشدید فشارهای سیاسی و اقتصادی غرب به ایران ، جریانات سیاسی ضد انقلاب فعالیت های خود را شدت بخشیده اند.
بر اساس اخبار دریافتی ندای انقلاب از همایشهای جریانات اپوزیسیون خارج نشین که به مناسبت سالگرد فتنه ۸۸ در شهرهای کلن ، پاریس و مونترال برگزار شد رابط های سرویس های اطلاعاتی غرب برنامه جدیدی را به عناصر سیاسی ضد انقلاب ابلاغ کرده اند.
از جمله برنامه های تعریف شده برای گروهک های ضد انقلاب می توان به زمینه سازی برای شکل گیری ائتلافی گسترده از مخالفان و معارضان جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد که مشی براندازانه ی آنها بر سیاست اصلاح از درون غلبه داشته باشد.
جریانات ضد انقلاب برای دستیابی به این مهم موظف شدند تا با رایزنی با گروهک های سیاسی و مسلح معاند با جمهوری اسلامی ایران، زمینه شکل گیری نهادهایی همچون «شورای ملی»،«کنگره ملی» ، «دبیرخانه اپوزیسیون» و یا اجرای طرح «انتخاب رئیس جمهوری نمادین برای ایرانیان مقیم خارج از ایران» را دنبال کنند.
این درحالیست که نقش مذکور در سالهای گذشته بر عهده شورای «هماهنگی راه سبز امید» گذارده شده بود اما با عنایت به ضعف تشکیلاتی و تفرق موجود در میان حامیان این جریان و نیز ضرورت تشدید فشارهای سیاسی به ایران ، تمرکز برای شکل گیری نهادی سیاسی و منسجم از نیروهای ضد انقلاب به سوی سایر گروهک های ضد انقلاب تغییر پیدا کرده است.

 






برچسب:,